

2022 Modernisering av markedsføringsstrategi serien: Dataaktivering
Denne rapporten er publisert av OneTrust
I denne bloggen skal vi snakke om tre ting som markedsførere og personverneksperter bør ha i tankene mens de prøver å finne balansen mellom personvern og personalisering i år, midt i et år som garantert vil bringe flere endringer på banen. Jeg vil også fokusere på to nøkkelteknologier som kan brukes sammen for å støtte merkevaren din sin innsats for personvern og kundeopplevelse. Nærmere bestemt samtykke administrasjonsplattformer (CMP-er) og kundedataplattformer (CDP-er) og hvordan de kan hjelpe deg med å bygge opp et datagrunnlag for å fremskynde innsatsen din med å drive personvernsentrert personalisering. La oss hoppe rett i det!
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
Datasikkerhet, Databasesikkerhet, Datasentersikkerhet, Datasentrisk sikkerhet, Hindring av datatap, Programvare for datamaskering, Administrasjon av krypteringsnøkler, Mobil datasikkerhet, Hemmelighetshåndtering, E-postsikkerhet, Nettsky e-postsikkerhet, E-post anti-Spam, E-postkryptering, Intelligent e-postbeskyttelse, Sikker e-postgateway, Nettsikkerhet, Botdeteksjon og skaderedusering, Isolering av nettleser, Dark Web overvåking, DDoS-beskyttelse, Svindel, Sikre nettgatewayer