

Cyberkriminalitet truer den digitale trakten
Denne rapporten er publisert av Human
Cyberkriminelle tar i bruk nye angrepsmetoder på nye digitale områder, inkludert digital markedsføring. De bruker boter eller automatiseringsprogramvare for å etterligne menneskelig engasjement i markedsføring – tjene penger på falske klikk på betalte annonser og søkeresultater, falsk nettstedstrafikk og skjemautfyllinger og "retargeting" med boter. Selv om kostnadene ved markedsføringssvindel er reelle og beviste, forblir dette misbruket usynlig og uhindret for mange ledere innen digitalmarkedsføring. Det er viktig å forstå den sanne innvirkningen på markedsførings-KPI-er, inkludert Lifetime Value (LTV), ettersom boter infiltrerer og krysser den digitale kundereisen.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
Endepunktbeskyttelse, Antivirus, Endepunktdeteksjon og -respons (EDR), Endepunkthåndtering