

Nettsvindel: psykologien bak svindel og hvordan teknologi kan forhindre det
Denne rapporten er publisert av Callsign
Med fire av fem forbrukere globalt som har mottatt en svindel e-post er det rimelig å hevde at svindel er økende, samtidig har forbrukernes bevissthet rundt svindel vokst på tvers av både mainstream media og målrettede forbrukerkampanjer. Men hvorfor lar vi oss fortsatt lure av nettsvindel? Denne unike rapporten bestilt av Callsign tar globale forbrukerdata og intervjuer med ledende svindeleksperter fra globale banker for å bedre kunne forstå sårbarhetene og utfordringene med å forebygge og oppdage nettsvindel.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
E-postsikkerhet, Nettsky e-postsikkerhet, E-post anti-Spam, E-postkryptering, Intelligent e-postbeskyttelse, Sikker e-postgateway, Nettsikkerhet, Botdeteksjon og skaderedusering, Isolering av nettleser, Dark Web overvåking, DDoS-beskyttelse, Svindel, Sikre nettgatewayer